Az IIHS (Insurance Institute for Highway Safety) borulási tesztjeivel kívánja felhívni a Szövetségi kormány (és a világ) figyelmét, hogy alkossanak az autók tetejének erősségére vonatkozó szigorúbb törvényt.

Érdemes csemegézni a különböző típusú hobbiterepjárók bizonyítványai közt.
A 12 vizsgálat alá vont jármű közül csupán 4 szerepelt jól: a Volkswagen Tiguan, Subaru Forester, Honda Element és a Jeep Patriot. A Suzuki Grand Vitara, Chevrolet Equinox, Toyota RAV4, Nissan Rogue és a Mitsubishi Outlander elfogadható minősítést szerzett, rezgőléccel de még határeseten van a Honda CR-V a Ford Escape-el együtt. Legsilányabbul a Kia Sportage szerepelt 2.5-ös névleges szilárdság / tömeg arányszámmal.
A jelenlegi szabályok 1.5-ös arányról törvénykeznek, és ezt szeretnék bőven 2.5 felé emelni. (Az elfogadható minősítés 3.25-ös eredmény után adható a tesztalanynak.)
Reméljük el is érik törekvéseiket.
A Tiguanhoz képest valóban pocsék élményben részesülhet a bábu.

Mintha csak most gurult volna ki a gyárból. Nagyítóval kell keresni rajta a horpadást. Talán még egy jávorszarvas-próbát is kiválóan kiáll.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kres.blog.hu/api/trackback/id/tr81023827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.